Úvod
Pro nováčky
Rasy a terény
Lidé
Vznešení elfové
Trpaslíci
Skřeti
Nekromanti
Temní elfové
Herní systém
Stavění
Obchod
Armáda
Magie
Sousedé
Zloději
Boj
Politika
Průběh věku
Cíl hry
Nastavení
Obsah
FAQ
Změny
O hře
Krvelačnost
Krvelačnost zvýší sílu tvých jednotek (při síle kouzla 200 je to 11,4%).
Ač lze zbraním v boji požehnat, některé země disponují takovou magickou obranou, že ani špetka božské síly v ruce každého válečníka není dostatečná a zbraně se za hranicemi této země změní zpět na obyčejný kus výzbroje. V takovém případě je taktičtější vyslat do boje válečníky, kteří mají boží sílu ne ve zbraních, ale přímo v krvi. Modlitbami ke Griadovi mohou kněží přivést celé armády do stavu nevyslovitelné agresivity, která se projevuje nejen vnitřními půtkami mezi spolubojovníky, ale hlavně krvelačností, se kterou se jednotky vrhají do boje s protivníky a drásají jejich těla i dlouho po smrti. Takový obrázek leckdy znechutí i otrlého nekromantského kněze, ale účel světí prostředky.
Cena:20Mana
Síla kouzla:200
Šance na selhání:20%
Rasa: skřeti
Škola magie?:chaosu [ Zřídlo chaosu]
Podpůrná magie?: kněžská [ Chrám]
Level:2
Typ:útočné
Průraznost?:+50%

Účinky kouzla při síle