Průběh věkuJeden věk trvá 84 dní (herních let), které jsou rozděleny následovně:
Od roku, kdy začne sbírání Slz bohů, se ruší veškeré postihy za vzdálenost při vojenských, zlodějských a magických útocích, tedy vzdálenost všech zemí bude 100%. Informace o tom, kdy začnou boje o vítězství a kolik aliancí postoupí jsou zveřejněny 15. rok věku. Hodnoty jsou zvoleny (na základě počtu hráčů a rozložení aliancí) dohodou mezi správci tak, aby bylo umožněno postoupit co nejvíce aliancím a zároveň nepostoupily vyloženě slabé (či neúplné) aliance, které by svým soupeřům přinesly obrovskou výhodu. Nový věkJakmile proběhne poslední přepočet věku a rozhodne se o vítězi, následuje pár dní klidu. Panovníci mohou gratulovat vítězům, vůdce vítězné aliance pronese řeč, která je později vytesána do Síně slávy. Hráči si též mohou zazálohovat jakékoliv informace z daného věku. Následuje nový věk, všechny země jsou smazány (i cokoliv k nim patřící), začíná se s čistým štítem. Hráči jsou při přihlášení v novém věku vyzváni k založení země v registraci (herní účet s hraním zůstává zachován). První rok nového věku trvá několik skutečných dní (aby hráči měli čas složit aliance, vymyslet rasy a zaměření svých zemí). Během vánočních svátků bývá pauza mezi věky, hráči je tedy mohou prožít v klidu a míru. Přízeň bohů za umístění v žebříčcíchKaždý den po přepočtu získají země za umístění v různých žebříčcích přízeň bohů (). Pokud země nedosáhne hodnoty požadované v podmínkách zisku plné odměny, získá jen tolik % této částky, kolik má % z těchto požadavků. Zmražené země nedostávají přízeň bohů za umístění v žebříčcích, jsou prostě při vyhodnocování přeskočeny. Žebříček cti
Žebříček síly
Žebříček bohatství
(dále následují žebříčky, které hráči nevidí, ale systém je zpracovává) Žebříček slávy
Žebříček zocelení armády
Žebříček zocelení mágů
Žebříček zocelení špehů
Žebříček zocelení sabotérů
|