Průběh věku



Jeden věk trvá 84 dní (herních let), které jsou rozděleny následovně:

Rok 1.-9. Začátek věku, výstavba zemí, skládání aliancí (změny v aliancích se projeví okamžitě)
Rok 10. Země se objeví na mapě
Rok 11.-?. Normální průběh věku – válčení, stavění, zrady, pomsty, upevňování pozic v žebříčcích a příprava na závěrečnou fázi hry
Rok 15. Bude rozhodnuto, kolik aliancí bude postupovat do závěrečné fáze hry
Rok ?.-?+4. Sbírání Slz bohů – více viz kapitola Cíl hry
Rok ?+5.-79. Nejlepší aliance postoupí do závěrečných bojů a utkají se mezi sebou
Rok 80. Poslední dvě aliance, které porazí svého rivala, dostanou finálního vyzyvatele a mají den bez bojů na dostavění Slz a přípravu strategie, lze vysílat špionáže a též útoky na polobohy
Rok 81.-83. Lze vyslat útoky na svého rivala
Rok 84. Poslední den věku – finálová aliance s více Slzami vítězí

Od roku, kdy začne sbírání Slz bohů, se ruší veškeré postihy za vzdálenost při vojenských, zlodějských a magických útocích, tedy vzdálenost všech zemí bude 100%.

Informace o tom, kdy začnou boje o vítězství a kolik aliancí postoupí jsou zveřejněny 15. rok věku. Hodnoty jsou zvoleny (na základě počtu hráčů a rozložení aliancí) dohodou mezi správci tak, aby bylo umožněno postoupit co nejvíce aliancím a zároveň nepostoupily vyloženě slabé (či neúplné) aliance, které by svým soupeřům přinesly obrovskou výhodu.


Nový věk

Jakmile proběhne poslední přepočet věku a rozhodne se o vítězi, následuje pár dní klidu. Panovníci mohou gratulovat vítězům, vůdce vítězné aliance pronese řeč, která je později vytesána do Síně slávy. Hráči si též mohou zazálohovat jakékoliv informace z daného věku. Následuje nový věk, všechny země jsou smazány (i cokoliv k nim patřící), začíná se s čistým štítem. Hráči jsou při přihlášení v novém věku vyzváni k založení země v registraci (herní účet s hraním zůstává zachován). První rok nového věku trvá několik skutečných dní (aby hráči měli čas složit aliance, vymyslet rasy a zaměření svých zemí). Během vánočních svátků bývá pauza mezi věky, hráči je tedy mohou prožít v klidu a míru.


Přízeň bohů za umístění v žebříčcích

Každý den po přepočtu získají země za umístění v různých žebříčcích přízeň bohů ({pri). Pokud země nedosáhne hodnoty požadované v podmínkách zisku plné odměny, získá jen tolik % této částky, kolik má % z těchto požadavků. Zmražené země nedostávají přízeň bohů za umístění v žebříčcích, jsou prostě při vyhodnocování přeskočeny.

Žebříček cti

  • Počet odměněných: prvních 10
  • Výše odměn: Za 1. místo 100{pri. Každý další získá o 10{pri méně.
  • Podmínka zisku plné odměny: čest 100


Žebříček síly

  • Počet odměněných: prvních 5 od každé rasy
  • Výše odměn: Za 1. místo 20{pri. Každý další získá o 4{pri méně.
  • Podmínka zisku plné odměny: síla 1M


Žebříček bohatství

  • Počet odměněných: prvních 5 od každé rasy
  • Výše odměn: Za 1. místo 10{pri. Každý další získá o 2{pri méně.
  • Podmínka zisku plné odměny: bohatství 500M

(dále následují žebříčky, které hráči nevidí, ale systém je zpracovává)

Žebříček slávy

  • Počet odměněných: první 7 od každé rasy
  • Výše odměn: Za 1. místo 35{pri. Každý další získá o 5{pri méně.
  • Podmínka zisku plné odměny: sláva 200


Žebříček zocelení armády

  • Počet odměněných: prvních 7 od každé rasy (podle síly zocelení, nikoliv procent)
  • Výše odměn: Za 1. místo 70{pri. Každý další získá o 10{pri méně.
  • Podmínka zisku plné odměny: zocelení armády 100K{cel


Žebříček zocelení mágů

  • Počet odměněných: první 5 od každé rasy
  • Výše odměn: Za 1. místo 50{pri. Každý další získá o 10{pri méně.
  • Podmínka zisku plné odměny: zocelení mágů 10%


Žebříček zocelení špehů

  • Počet odměněných: prvních 7 bez ohledu na rasu
  • Výše odměn: Za 1. místo 70{pri. Každý další získá o 10{pri méně.
  • Podmínka zisku plné odměny: síla zocelení špehů 10%


Žebříček zocelení sabotérů

  • Počet odměněných: prvních 7 bez ohledu na rasu
  • Výše odměn: Za 1. místo 70{pri. Každý další získá o 10{pri méně.
  • Podmínka zisku plné odměny: síla zocelení sabotérů 10%