Průběh věkuJeden věk trvá 82 dní (herních let), které jsou rozděleny následovně:
Od roku, kdy začne sbírání Slz bohů, se ruší veškeré postihy za vzdálenost při vojenských, zlodějských a magických útocích, tedy vzdálenost všech zemí bude 100%. Informace o tom, kdy začnou boje o vítězství a kolik aliancí postoupí jsou zveřejněny 15. rok věku. Hodnoty jsou zvoleny (na základě počtu hráčů a rozložení aliancí) dohodou mezi správci tak, aby bylo umožněno postoupit co nejvíce aliancím a zároveň nepostoupily vyloženě slabé (či neúplné) aliance, které by svým soupeřům přinesly obrovskou výhodu. Nový věkJakmile proběhne poslední přepočet věku a rozhodne se o vítězi, následuje pár dní klidu. Panovníci mohou gratulovat vítězům, vůdce vítězné aliance pronese řeč, která je později vytesána do Síně slávy. Hráči si též mohou zazálohovat jakékoliv informace z daného věku. Následuje nový věk, všechny země jsou smazány (i cokoliv k nim patřící), začíná se s čistým štítem. Hráči jsou při přihlášení v novém věku vyzváni k založení země v registraci (herní účet s hraním zůstává zachován). První rok nového věku trvá několik skutečných dní (aby hráči měli čas složit aliance, vymyslet rasy a zaměření svých zemí). Během vánočních svátků bývá pauza mezi věky, hráči je tedy mohou prožít v klidu a míru. Přízeň bohů za umístění v žebříčcíchKaždý den po přepočtu získají země za umístění v různých žebříčcích přízeň bohů ( Žebříček cti
Žebříček síly
Žebříček bohatství
(dále následují žebříčky, které hráči nevidí, ale systém je zpracovává) Žebříček slávy
Žebříček zocelení armády
Žebříček zocelení mágů
Žebříček zocelení špehů
Žebříček zocelení sabotérů
|