Úvod
Pro nováčky
Rasy a terény
Lidé
Vznešení elfové
Trpaslíci
Skřeti
Nekromanti
Temní elfové
Herní systém
Stavění
Obchod
Armáda
Magie
Sousedé
Zloději
Boj
Politika
Průběh věku
Cíl hry
Nastavení
Obsah
FAQ
Změny
O hře
Výcvik
Přidá pár zkušeností celé armádě (při síle kouzla 200 je to 16Zkušenosti). Efekt závisí na síle kouzla jen částečně.
Komu není rady, tomu pomůžou mágové. Tímto heslem se řídí nejeden generál, který když vidí, jak jeho rekruti nemůžou popadnout dech po uběhnutí kolečka kolem kasáren, raději povolá četu kouzelníků. Ti dokážou nejen vylepšit výdrž vojáků, ale rovněž zesílit jejich paže, zrychlit pohyb a zocelit kůži.
Cena:20Mana
Síla kouzla:200
Šance na selhání:20%
Rasa:všechny
Škola magie?:čarodějnictví [ Magická věž]
Podpůrná magie?: čarodějnická [Magická věž]
Level:1
Typ:okamžité

Účinky kouzla při síle