Úvod
Pro nováčky
Rasy a terény
Lidé
Vznešení elfové
Trpaslíci
Skřeti
Nekromanti
Temní elfové
Herní systém
Stavění
Obchod
Armáda
Magie
Sousedé
Zloději
Boj
Politika
Průběh věku
Cíl hry
Nastavení
Obsah
FAQ
Změny
O hře
Zemětřesení
Poškodí stavby cíle (při síle kouzla 200 to průměrně odpovídá 11% rabování). Efekt závisí přímo na odmocnině ze síly kouzla.
Když bohové utvořili zemi, dali jí do vínku i sopky. Ty se probudily k životu vždy, když se některý z bohů rozhněval na jednu z ras. Proto vždy, když se země začne bouřit, chrámy jsou plné obětí i za cenu hladomoru. Kdysi se ale našel temný elf, který chtěl poručit nejen větru a dešti, ale také zemi. A pro své pokusy si vybral zrovna vulkány. Jeho magie byla ve svých dnech jednou z nejmocnějších, a tak se mu po letech strádání podařilo ovládnout lávu, páry v jícnu sopek a všechny malé detaily, které dovolily erupci žhavého magmatu. Tehdy bohové zjistili, že by sopky mohly zahubit vše živé, a tak se rozhodli, že láva přestane existovat. Když se pak temný elf pokusil o další pohromu, vše co dokázal, bylo rozechvět zemi. Pln úžasu, převedl svůj hněv do magie a rozechvěl zemi tak, že začala pukat a propadat se sama do sebe. Okolní města byla zničena a houfy bezdomovců zaplavily svět. Temný mág si našel skupinu následovníků, kterým pak vyjevil své tajemství a ti dodnes šíří jeho učení mezi nejlepší z mágů.
Zemětřesení
Cena:450Mana
Síla kouzla:200
Šance na selhání:20%
Rasa:všechny
Škola magie?:ohně [ Vřídla lávy]
Podpůrná magie?: čarodějnická [ Magická věž]
Level:5
Typ:cílené negativní
Zocelení až:+0%

Účinky kouzla při síle