Úvod
Pro nováčky
Rasy a terény
Lidé
Vznešení elfové
Trpaslíci
Skřeti
Nekromanti
Temní elfové
Herní systém
Stavění
Obchod
Armáda
Magie
Sousedé
Zloději
Boj
Politika
Průběh věku
Cíl hry
Nastavení
Obsah
FAQ
Změny
O hře
Magický vír
Zničí část manové zásoby a vědomostí cíle a rovněž může zničit postupná a trvalá kouzla (při síle kouzla 200 je to průměrně 30% many a vědomostí, 2.000 / (síla kouzla cíle) % na zničení každého kouzla). Efekt závisí na síle kouzla jen částečně.
Pokud chtějí sochaři opravdu ublížit svým protějškům, zničí jejich sochy. Stejné pravidlo platí i u kouzelníků, a tak když chtějí poškodit cizí mágy, pošlou k nim vír poskvrněné many. Ta když proteče jejich tělem, naruší jejich soustředění, díky čemuž nejsou nepřátelé schopni udržet si zásoby many, leckdy ztratí své zkušenosti nabrané při bádání a pokud jsou opravdu slabí, mohou být vyvedeni z míry tak dokonale, že dokonce přeruší svá zaříkávání dlouhodobých a vyvolávacích kouzel.
Cena:130Mana
Síla kouzla:200
Šance na selhání:20%
Rasa:všechny
Škola magie?:vzduchu [ Sloupy bouře]
Podpůrná magie?: čarodějnická [ Magická věž]
Level:5
Typ:cílené negativní
Zocelení až:+0%

Účinky kouzla při síle