Úvod
Pro nováčky
Rasy a terény
Lidé
Vznešení elfové
Trpaslíci
Skřeti
Nekromanti
Temní elfové
Herní systém
Stavění
Obchod
Armáda
Magie
Sousedé
Zloději
Boj
Politika
Průběh věku
Cíl hry
Nastavení
Obsah
FAQ
Změny
O hře
Ochrana bohů
Část tvých mrtvých jednotek bude po boji oživena (účinek podobný regeneraci, jen zachráněno je průměrně 20% mrtvých). Účinek soupeřova kouzla bude snížen (při síle kouzla 200 je to snížení o 13,79%). Efekt - teoretické oslabení - závisí přímo na síle kouzla.
Jen služebně nejstarším mnichům je dovoleno používat nejsilnější modlitby. Ty tak neztrácejí na účinku každodenním užíváním, a tak, když je armáda v největším ohrožení a generál se bojí o své ovečky v boji proti nepřátelským hordám a jejich magii, nechá povolat tyto svaté muže. Mnichové spojí ruce a v postupně zrychlujícím rytmu odříkají modlitbu, která bojovníkům zajistí ochranu všech bohů, která se projeví tím, že popáleniny z ohnivých koulí nejsou tak děsivé a i když válečník zemře, je zde šance, že stejně jako fénix, i on může povstat do nového života.
Cena:120Mana
Síla kouzla:200
Šance na selhání:20%
Rasa:všechny
Škola magie?:víry [ Chrám]
Podpůrná magie?: kněžská [Chrám]
Level:6
Typ:útočné či obranné
Průraznost?:maximální

Účinky kouzla při síle