Úvod
Pro nováčky
Rasy a terény
Lidé
Vznešení elfové
Trpaslíci
Skřeti
Nekromanti
Temní elfové
Herní systém
Stavění
Obchod
Armáda
Magie
Sousedé
Zloději
Boj
Politika
Průběh věku
Cíl hry
Nastavení
Obsah
FAQ
Změny
O hře
Vítr
Vítr zvýší rychlost tvých jednotek (při síle kouzla 200 je to o 37,5% + 38Rychlost). Efekt závisí přímo na efektivitě kouzla.
Mana je všudypřítomná a její proudění pociťují mágové na celém světě. Vír magické energie mohou díky tomuto zaříkadlu přeměnit na magický vítr, jenž sice nikomu nehne ani vláskem, ale zato celé armádě dá schopnost rychleji běhat, létat, či se plazit.
Cena:30Mana
Síla kouzla:200
Šance na selhání:20%
Rasa:všechny
Škola magie?:vzduchu [ Sloupy bouře]
Podpůrná magie?: čarodějnická [ Magická věž]
Level:1
Typ:útočné či obranné
Průraznost?:+80%

Účinky kouzla při síle