Úvod
Pro nováčky
Rasy a terény
Lidé
Vznešení elfové
Trpaslíci
Skřeti
Nekromanti
Temní elfové
Herní systém
Stavění
Obchod
Armáda
Magie
Sousedé
Zloději
Boj
Politika
Průběh věku
Cíl hry
Nastavení
Obsah
FAQ
Změny
O hře
Šipka chladu
Šipka chladu sníží sílu soupeřových jednotek (při síle kouzla 200 je to 9,01%). Dále v prvním kole souboje (300Rychlost) zabíjí soupeřovy jednotky, jízdním jednotkám způsobí o 50% větší škody (při síle kouzla 200 je síla rovna 7,3% celkové síly tvé armády v době seslání).
Cena:40Mana
Síla kouzla:200
Šance na selhání:20%
Rasa:všechny
Škola magie?:vody [ Fontány ledu]
Podpůrná magie?: čarodějnická [ Magická věž]
Level:1
Typ:útočné či obranné
Průraznost?:+40%

Účinky kouzla při síle