Úvod
Pro nováčky
Rasy a terény
Lidé
Vznešení elfové
Trpaslíci
Skřeti
Nekromanti
Temní elfové
Herní systém
Stavění
Obchod
Armáda
Magie
Sousedé
Zloději
Boj
Politika
Průběh věku
Cíl hry
Nastavení
Obsah
FAQ
Změny
O hře
Nezranitelnost
Nezranitelnost zvýší životy tvých jednotek (při síle kouzla 200 je to 15,3%).
Kdo by se nechtěl stát nezranitelným? Odolávat šípům, jako by to byly jen bodající jehličky, nastavit holou kůži nepřátelskému meči a dělat si legraci ze zfušovaných zaklínadel. Taková představa je sice lákavá, ale ani bohové nedokážou uchránit své oblíbence od všech zranění. Nicméně po obětování kozy, vepře a krávy a po správně odříkané modlitbě se může každý bůh přetrhnout, aby získal duše oněch zvířat v zájmu posílení své moci nad faunou, což dokáže tím, že jako první vyslyší zaklínání a co nejsilněji zaštítí určené bojovníky.
Nezranitelnost
Cena:250Mana
Síla kouzla:200
Šance na selhání:20%
Rasa:všechny
Škola magie?:smrti [ Nekromantova krypta]
Podpůrná magie?: kněžská [ Chrám]
Level:6
Typ:útočné či obranné
Průraznost?:+10%

Účinky kouzla při síle