Úvod
Pro nováčky
Rasy a terény
Lidé
Vznešení elfové
Trpaslíci
Skřeti
Nekromanti
Temní elfové
Herní systém
Stavění
Obchod
Armáda
Magie
Sousedé
Zloději
Boj
Politika
Průběh věku
Cíl hry
Nastavení
Obsah
FAQ
Změny
O hře
Volání divočiny
Zvířata přicházejí do tvých služeb (při síle kouzla 200 je šance příchodu jednotky 4,5%, přicházejí jen zvířata dostupná tvé rase). Efekt závisí přímo na efektivitě kouzla.
Když se panovníci dostanou do potíží s divou zvěří na vlastním území, nebo potřebují další jednotky do armády, zavolají druidy. Ti se pak sesednu uprostřed kruhu kamenů a začnou meditovat, přičemž souzní s přírodou. Dostanou se do takového tranzu, že dokáží rozvibrovat i city zvířat, pohnout jejich myslí a přimět je, aby poslouchaly kohokoliv, na koho ukážou. Druidi jsou schopni takto vydržet i několik týdnů, ale jejich těla strádají a tak mágové musí pravidelně doplňovat pomocí své magie jejich energii.
Volání divočiny
Cena:300Mana
Síla kouzla:200
Šance na selhání:20%
Rasa: vznešení elfové,  temní elfové
Udržování:10Mana za tah
Škola magie?:života [ Hájek druidů]
Podpůrná magie?: přivolávací [ Kruh přivolání]
Level:5
Typ:trvalé

Účinky kouzla při síle