Úvod
Pro nováčky
Rasy a terény
Lidé
Vznešení elfové
Trpaslíci
Skřeti
Nekromanti
Temní elfové
Herní systém
Stavění
Obchod
Armáda
Magie
Sousedé
Zloději
Boj
Politika
Průběh věku
Cíl hry
Nastavení
Obsah
FAQ
Změny
O hře
Síla vědění
Je-li postavena magická věž i chrám, je o hodnotu menšího z jejich levelů v procentech zvýšena produktivita staveb: magická věž, chrám a osmi budov pro školy magie (například při věži level 8 a chrámu level 3 je bonus 3%; pokud se změní levely těchto staveb, změní se i bonus; pokud nemáš chrám nebo věž, nemá kouzlo žádný efekt; bonus se sčítá s ostatními bonusy ke stavbám). Efekt nezávisí na síle kouzla.
Ač se kněží a mágové nemají přímo v lásce, dokážou spojit síly pro dobro své země. Při zaříkání tohoto zaklínadla je zapotřebí šestice mágů stojící v rozích šestiúhelníku, uprostřed něhož stojí kněz vybraného boha. Mana proudící skrze mágy vtéká do modlícího se kněze, který pak díky působení magie a své modlitby dokáže uvolnit svého ducha mimo tělo a nejen pozorovat svého boha při práci, ale dokonce i rozumět jeho činům! Je samozřejmé, že po návratu do svého těla si nebude pamatovat vše, ale úlomky poznání zůstanou uloženy v jeho paměti a pak je to už jen věc dobrého spánku, aby se na ně další den rozpomněl a obohatil tak vědění jak mágů, tak kněží.
Síla vědění
Cena:450Mana
Síla kouzla:200
Šance na selhání:20%
Rasa:všechny
Udržování:5Mana za tah
Škola magie?:čarodějnictví [ Magická věž]
Podpůrná magie?: čarodějnická [Magická věž]
Level:3
Typ:trvalé

Účinky kouzla při síle