Úvod
Pro nováčky
Rasy a terény
Lidé
Vznešení elfové
Trpaslíci
Skřeti
Nekromanti
Temní elfové
Herní systém
Stavění
Obchod
Armáda
Magie
Sousedé
Zloději
Boj
Politika
Průběh věku
Cíl hry
Nastavení
Obsah
FAQ
Změny
O hře
Vzdor hrdinů
Vzdor hrdinů zvýší sílu a životy tvých jednotek (při síle kouzla 200 je to 9%), ale v případě neúspěšné obrany se ničení a rabování nesnižuje o sílu obránců. Efekt závisí přímo na efektivitě kouzla.
Všichni známe příběh o hrdinných hobitech zachraňující zlatou cetku z rukou nemilosrdného klenotníka. Jeho součástí je i obrana hlavního města cechu tavičů zlata, které už už padá pod náporem klenotníkovy armády. V takových zlomových chvílích se ale většinou najde jedinec, kterého praští do hlavy padající kus hradeb a najednou se z něj vyklube nemilosrdný berserker, jenž otočí výsledek bitvy už jen tím, jak inspiruje ostatní bojovníky k poslednímu boji o přežití. Muži, ženy, starci a dokonce i děti vezmou do rukou meče, pletací jehlice, berle a dřevěné lopatičky a běží vstříc nemilosrdným nepřátelům. Pokud je ale bitva i přes heroický výkon obránců ztracena, řádění nepřátel ve městě už nikdo nebrání. Žádné barikády domobrany uvnitř budov, žádná stráž trezorů, město je vypleněno o tolik, kolik jen je útočník schopen unést.
Vzdor hrdinů
Cena:100Mana
Síla kouzla:200
Šance na selhání:20%
Rasa:všechny
Škola magie?:života [ Hájek druidů]
Podpůrná magie?: kněžská [ Chrám]
Level:3
Typ:obranné
Průraznost?:+0%

Účinky kouzla při síle