Úvod
Pro nováčky
Rasy a terény
Lidé
Vznešení elfové
Trpaslíci
Skřeti
Nekromanti
Temní elfové
Herní systém
Stavění
Obchod
Armáda
Magie
Sousedé
Zloději
Boj
Politika
Průběh věku
Cíl hry
Nastavení
Obsah
FAQ
Změny
O hře
Mučírna
cena: 150.000Zlato 1.000Dřevo 2.000Kamení 500Železo
Mučírna umožňuje tvým poddaným a bojovníkům dosahovat nejvyšších výkonů. Lze posílat učence trénovat na cvičiště, bojovníky učit do škol, či prostě poddané donutit vydělávat peníze pro tvoji zemi. Je též možné méně výhodně měnit zlato ve vědomosti či zkušenosti.
  • V každé zemi může být tato stavba nejvýše jednou.
V honbě za co největším výkonem pracovních sil nemusí být vždy odměna nejlepším lákadlem. Bič za zády, vidina skřipce a lopocení pracantů za účelem zachování vlastního života, to je oblíbenou nekromantí praktikou. V takových podmínkách se i ze zedníků stanou rázem oddaní nelítostní vojáci a naopak i ten nejtupější voják dokáže pochopit základy alchymie.
Mučírna
Rasa: nekromanti
Potřebuje:Hrad a Obětiště
Základní daně:33Zlato × produktivita
Cena na levelu 1:521.500Zlato

Produkce levelu 1 při produktivitě 100

Odolnost vůči útokům: 60%
265Vědomosti se změní v 215Zkušenosti1Zkušenosti za 1,23Vědomosti
72.802Zlato se změní v 215Zkušenosti1Zkušenosti za 338,61Zlato
215Zkušenosti se změní v 264Vědomosti1Vědomosti za 0,81Zkušenosti
84.174Zlato se změní v 264Vědomosti1Vědomosti za 318,84Zlato
264Vědomosti se změní v 52.800Zlato1Zlato za 0,005Vědomosti
215Zkušenosti se změní v 52.800Zlato1Zlato za 0,0041Zkušenosti

Produkce a cena levelu při produktivitě

Zlepšení stavby na level 2

Další level: 60.000Zlato 400Dřevo 800Kamení 200Železo 200Vědomosti

Tip: vyplň do políčka produktivitu na prvním levelu a klikem na plus zjistíš,
jaké budou parametry stavby na vyššších levelech.